torsdag, oktober 20, 2005

Glad

Jag är så glad!! Det första jag och helena får reda på är att en kvinna som varit och kollat på vår utställning är intresserad av att köpa våra saker. Kan inte riktigt ta det...känns as bra då det inte alls var meningen att sakerna skulle säljas. Men jag ska nog glädjas mer när jag står med pengarna i handen.
Men vet ju aldrig det kanske inte blir av....hahaha...typiskt mig att alltid se det negativa. I alla fall så mår jag så gött idag...känner mig ovanligt glad och positiv.

Just nu sitter jag på centralstationen i malmö å väntar på mitt tåg till göteborg. För första gången flyr jag inte här ifrån. vill egentligen stanna, hade varit trevligt att gå på crush...å hänga med flickorna.
Men nu jävlar ska jag se the sorayas å i morrn ska jag på pustervik å se Firefox AK och k.åström...är så pepp!!!

0 Comments:

<< Home