onsdag, juli 27, 2005

Trästock var ju så där







Skrev innan att jag skulle på trästock. Det var en regnig och kall kväll. Regnet började när vi satte oss i bilen och höll i sig nästan hela kvällen. Rätt typsikt. Vi han precis komma till EL PERRO DEL MAR. Det var riktigt bra, hon har sån härlig röst. Sen var det öven en timme kvar tills ISOLATION YEARS skulle spela. Vi gick runt å suckade och kände oss gamla. Lyckan kom när vi till slut hitta sittplats under tak. ISOLATION YEARS var bra vilket dom alltid är. Man är ju norrlands patriot. På tal om det så har jag sett en skit snygg tröja på schmäck, tror det är Hugo som gjort den. Lite väl dyra för min ekonomi.

Ja, tillbaks till trästock. Sista bandet vi såg var MATTIAS ALKBERG BD, det var oxå skit bra. Vilket egentligen är ganska skumt att jag eftersom jag i princip hatar all musik som är på svenska särskilt HÅKAN HELLSTRÖM. Men det är något speciellt med MATTIAS ALKBERG BD, vad vet jag inte rikligt.

Planen var att se ANNA TERNHEIM, men det var så jävla kallt å regnig och bilresan till umeå var så där halv lång bestämde vi oss för att dra.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

ja du,det är kasst väder i gbg också...skit också... nu har jag iaf varit inne på din blogg. fina bilder! miss you!

27 juli, 2005 17:09  

Skicka en kommentar

<< Home