torsdag, september 08, 2005

Bo i malmö

nu har jag gått skolan i 3 veckor. jag trivs rätt bra i skolan men jag trivs så där i Malmö. har inte lyckats få ett liv där än...det känns jävligt ensamt å trist. kan ju inte direkt ta spontana fikor med kompisar direkt...men det kommer säkert...måste va mer social å trevlig. höhöhö fan va jag låter desperat...men det känns skumt att bo själv...första gången.
tror jag skulle bli knäpp om jag skulle bo helt själv å inte ha nåt att göra om dagarna...nu har jag ju skolan i alla fall.

å där trivs jag skit bra...jävligt bra.
tyckte till och med att det var kul med kroki, jag som alltid har en jävla ångest när jag ska ha det. läraren e grym...en cool gubbe som verkligen lär ut på ett bra sätt.
tror jag har släppt lite oxå...jag kan ta kritik och tips utan att gå under...
har väl utvecklats lite kanske.

näe...nu ska jag va social...inte sitta här å skriva en massa depp...jag e ju fan ändå rätt glad idag...jag är ju faktiskt hemma...hemma i Göteborg.