onsdag, september 14, 2005

Lägenhet

Nu har jag sagt upp min lägenhet, kände mig som värsta skurken...men vad fan ska jag göra. För det första är det dyrt och för det andra känner jag att jag inte trivs å bor så långt från dom få jag känner. Det skulle inte gjort något om jag hade känt mig trygg i staden. För i Göteborg bodde jag bara när joa å patrik å resten bor lite överallt i gbg. Men nu är allt annorlunda, jag måste försöka aktivera mig.
Som igår tog jag bussen från skolan kl 18:50. Vet inte egentligen vad jag gjorde men det var i alla fall bättre än att va hemma å må dåligt.

Har nu fixat en lägenhet...det känns bra...billigare å så...men som vanligt är allt inte hundra...blir dubbla hyror å tjafs...men vad ska jag göra? Har fixat ett långlån av min far. Vilken tur jag har!

Näe, nu ska jag nog ge mig ska ta tåget kl 17.14 till stockholm. Ska umgås med min subbe...å sen ska jag leta efter viknål nr 6!!
Ska försöka hålla mig borta från 10-gruppen affären...fan gick förbi förra gången. Tur som fan att det var stängt.