lördag, september 01, 2007

Konstvetenskap

Nu har jag börjat konstvetenskap på Stockholms universitet.
Känns hittills väldigt bra och det är väldigt intressant.
Är väldigt fascinerad av grekisk mytologi och alla dess gudar. Ska bli riktigt skoj att lära mig mer. Hade turen att hitta en bok om just de ämnet på myrorna idag. Tacka vet jag second hand fynd!

I går natt såg jag sista avsnittet av gilmore girls, ååå det känns så sorgligt att det är slut. Känns som jag fått ta farväl av en vän.
Snyft, snyft...Vad ska jag nu se om nätterna och varje ledig stund? Kanske lika bra att det är över så jag få något gjort med mina studier.

3 Comments:

Blogger Andreas Bergqvist said...

Hej

Sjysst med konstvet. (oändligt mycket roligare än röntgen må jag säga) Blir det nån mer Umeå tripp innan den fruktade annandagen?

05 september, 2007 13:36  
Blogger Andreas Bergqvist said...

Blev så peppad att jag gjorde en länk. Du får protestera. Och även säga åt din karl att börja skriva i sin blogg, den är dödare än Ingmar Bergman.

05 september, 2007 13:38  
Blogger Andreas Bergqvist said...

Annandagen blir monumental. Något annat kan jag inte tänka mig. Iofs behöver jag ju gå typ 100 meter för att vara en hemvändare den här gången men ändå. Monumental. Dessutom ska K-pist spela.

12 september, 2007 01:21  

Skicka en kommentar

<< Home