onsdag, augusti 22, 2007

Loggbokstentamen och ingen sömn

Det går grymt segt med loggboken. Nu ska jag renskriva allt och hoppas på det bästa. Men jag är beredd på ett underkänt, känner att jag inte gett mitt allt till denna uppgift. Har fortfarande fanzinet kvar, började lite smått med en av artiklarna. Ska ta en ledig dag idag. På torsdag åker jag hem till Stockholm..hem till Stockholm låter fortfarande konstigt i mina öron. Tror inte jag riktigt har fattat att jag verkligen bor där. Det är nästan exakt ett år sedan jag flyttade dit. Blir ett helt år till i storstan, skyller på Peter och konstfack.

Nu ska jag återgå till min loggbok.

Etiketter: ,

2 Comments:

Blogger Alex said...

VAAAAAA? SKA MAN SKRIVA EN LOGGBOK???

22 augusti, 2007 21:17  
Blogger Alex said...

mejla gärna mig på alexandra.malmqvist@hotmail.com om det är så!

22 augusti, 2007 21:17  

Skicka en kommentar

<< Home