söndag, augusti 26, 2007

Fanzinet

Nu är jag klar med texterna till fanzinet. Det var tungt.
Varje gång jag ska skriva något tar det emot. Alla mina blogginlägg eller mess i diverse Communitys tar en massa negativ energi att skapa. Mina fröknar från mellan och högstadiet har skadat mig för livet. Har man hört att man är värdelös i något börjar man tillslut tro det och det hela bli till en ondcirkel. Så himla onödig med all den energin som går åt. Men det är lättare sagt än gjort att ändra sitt beteende. Ett stor steg för mig har varit att skiva dagbok på skunk eller på min blogg. Helt enkelt utsätta mig för det jag tycker är jobbigt tills jag lär mig att släppa dom onda tankarna.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

hej hej, visste ej du börjat skriva igen. Ska börja kolla här oftare. Jag är hemma första dagen alldeles själv på ett jäkla bra tag nu! Kommer dock inte att kunna komma igång och "arbeta" så bra idag då jag har världens tandvärk/tandköttsinflammation så jag nästan inte vet var jag ska ta vägen.

Hoppas du har det bättre

kram kram

27 augusti, 2007 10:01  

Skicka en kommentar

<< Home