fredag, april 18, 2008

HDK

Fick svar från HDK i onsdags...jag har gått vidare till intervju!!!
Är riktigt jävla glad! Känns lite overkligt. Är en smula nervös inför uppgiften som måste lösas till intervjun. Tänk om jag börjar stamma eller tuppar av.
Shit, det är verkligen jobbigt att vilja något så här mycket och att allt kan avgöras på ett möte.

67 personer går vidare till intervju sen är det 40 som kommer in. Brukar vara kring 200-300 sökande per år.

ÅÅÅ jag behöver alla tummar och lycko sparkar i världen!!!

Etiketter:

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej undrar bara om du kom in på HDK förra året? Sökte du direkt efter gymnasiet eller har du gått någon grundutbildning först?
tacksam för svar.

15 april, 2009 14:20  
Blogger Karen Canales said...

hej anonym!
jo, jag kom in på HDK! går första året nu. jag har gått en del grundutbildningar innan HDK, gick bland annat på Östra Grevie Folkhögskola utanför malmö. har du sökt i år eller?

15 april, 2009 19:06  
Anonymous Anonym said...

Ja, jag har sökt och blivit antagen till intervju, finns det något man kan tänka på inför denna?

Hur är det att gå på HDK? Enligt kursplanen på skolans hemsida läser ni typ två stora kurser per läsår, kan du kanske berätta lite mer specifikt vad det är ni gör?
Brukar ni arbeta i grupp t.ex.?

17 april, 2009 18:26  
Blogger Karen Canales said...

kan inte du skicka din mail adress så kan jag svara lite mer på dina frågor!

18 april, 2009 14:28  
Anonymous Anonym said...

jag skickade ett mail till dig för några dagar sedan, har du fått det?
rubriken på mailet var passande nog "anonym" :P

24 april, 2009 09:53  

Skicka en kommentar

<< Home